PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Fredagsmys

Publicerad 2012-01-28 11:14:58 i Lina,

Vilken uuuuuuunderbar fredag det var igår! Att fredagsmysa helt för sig själv (iaf utan mänskligt sällskap) är helt fantastiskt! Tvätt, disk och en delikat kvällsmat med halvbrända fiskpinnar, ett ägg, en halv tomat (med italiensk salladskrydda) och lite vitlöksdressing, vilken dröm!
Att dessutom avnjuta den sista gottisbiten vi hade kvar hemma framför skit-tv gjorde juh inte saker och ting sänmre precis!

Eller....?

Nja, begreppet "fredagsmys" existerar inte för mig om jag är själv, bara tråkigt!
Ikväll är jag iaf. medbjuden på en grej. Jag tackar och tar emot, vad som helst som kan få tiden att gå lite fortare tills M kommer hem igen.
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske promenad och film här hemma med M´s syrror. (Haha vad roligt det hade varit att skriva syrsor där, men nej. Av "hänsyn" så låter jag bli hö hö hö... ^^)


Ser ungefär lika delikat ut som Emily´s frukost, inte sant? ;)


Todeloo
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela