PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mellis

Publicerad 2012-01-27 16:54:58 i Lina,

Hej!

Nu har jag precis ätit lite mellanmål. En tallrik med fil, banan och müsli. Gott men inte som gottis direkt.... Sitter här med katten bredvid mig i soffan, hon sover i princip så att så mycket sällskap är hon inte^^ Längtar till M kommer hem på torsdag! Han, Min M åkte iväg på jobb i söndags kväll och där han jobbar nu har han närmre hem till stället jag kommer ifrån än hem till oss. Halvkul att tänka så, men det får gå. Jag räknar ner!
Kvällarna och nätterna är värst :(

Funderar på vad jag ska äta kväll, det är så tråkigt att laga mat till sig själv. Någon som har förslag på vad jag kan äta ikväll som helst går snabbt att slänga ihop? :)


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela