PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Snoppliknande?

Publicerad 2012-01-30 19:55:46 i Lina,

Jag var som sagt förbi torget i stan idag för att se om jag kunde hitta den dildoliknande statyn jag hört talas om. Jag tror jag hittade den....
(Har dock aldrig hört någon härifrån som nämnt något om det, det är väl inget man skryter med kanske att man har en JÄTTEdildo på torget kanske...?)


Tror inte jag behöver ringa in den för att ni ska se den va??

Andra "vintriga" bilder från idag


Och en på mig i trapphuset på "bortaplanen".

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Augustifamiljen

Publicerad 2012-01-31 12:53:41

sv; håller med, sålänge man mår bra så är det hur härligt som helst att vara gravid! Vår dotter blir femton månader idag faktiskt :)



Vart står den här jättedildon förresten? Tyckte först det såg ut som skellefteå nämligen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela