PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Torgdildo

Publicerad 2012-01-30 10:51:15 i Lina,


Vad ska denna dagen erbjuda?
Mm, det är vad jag sitter och funderar på och gissar samtidigt att den blir ganska lugn. Dagen alltså.
Det enda jag vet är att den kommer inehålla samtal, på bortaplan. På gott och ont.
Samtal och tvätt.

Jag är så sugen på läskeblask
Den här närmare bestämt

Reklamtexten passar extra bra eftersom M kanske, kanske kommer hem redan imorgon!! =D HOPPAS!
(Borde inte vi bli sponsrade nu??  =)

Får bli lite sånt när jag är hemma igen, från bortaplanen alltså.
För som jag sa dagen kommer bjuda på samtal på bortaplan och så ska jag leta en jättedildo på torget, får se om jag hittar den...

Vi hörs, Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela