PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Den underbaraste som finns

Publicerad 2012-07-20 14:54:42 i

Jag vaknar före de andra här hemma på morgonen, och när jag stod i köket och gjorde iordning frukost hör jag lilla s vakna. Stora S säger till henne att stanna och mysa lite innan dom går upp. Svaret han fick var "Nej, jag måste gå upp nu. Men jag kan hämta en nalle till dig om du vill?" - och så gick hon in till sitt rum och gav honom en nalle :P

När jag lite senare skulle så på TVn i vardagsrummet så går jag in i sovrummet för att hämta fjärrkontrollen till dekodern. Så säger lilla s en rolig sak igen. "Mamma, du måste faktiskt fråga Sylwester om du får ta fjärrkontrollen, annars vet man inte om han blir arg!" HAHAHA, hon är i en sån underbar ålder nu. :D


Nu är jag iaf ensam hemma. Ska ta mig ngt att äta, sätta mig i soffan och slå på TVn och "bara vara". Ska bli så skönt. (hoppas att jag somnar en stund med)



 
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela