PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det blir aldrig som man tänkt sig

Publicerad 2012-07-30 15:21:30 i Lina,

Det blir aldrig som man tänkt sig. Det har väl alla hört ett par gånger? Jag börjar mer och mer inse att det förmodligen till stor del är så. Som jag skrev igår, Llife's a bitch and i just wanna punch it in the face!
 
Här kommer lite bilder från vår lilla mini-semester som vi hade i Sundsvall. Staden där M och jag träffades för första gånger. Åtta år sedan är det redan.Vi besökte platsen där vi för allra första gången träffades på. parkeringen utanför IKEA. Eller snarare där parkeringen låg då. Nu ligger det ett större IKEA-varuhus där och Birsta (köpcentra)t har blivit störr). Vi besökte även platsen nere vi vattnet där vi satt och pratade, pussades och blev riktigt kära i varandra. Blandade känslor blev det av att vara där, pirrigt, bubblande, glädjefulla känslor krockade med oro, magont och illamående som stod mig upp i halsen. Någonting så rent och fint, smulades ner och smutsades ner och slösades bort...
Men nu är vi här igen, M och jag. Det är inte alltid lätt. Det ska gudarna veta, men jag har aldrig, och kommer aldrig känna så som jag gör för M för någon annan. Det är sanningen. Jag älskar honom av hela mitt hjärta, alltid.
Det här är värt att kämpas för!

Så även om tiden i Sundsvall inte riktigt blev som vi hade hoppats på, tycker jag ändå vi hade en fin tid där nere. Bättre lycka nästa gång? Nu gäller det bara raka spåret frammåt. Det här ska gå!
 

Todeloo.
/Lina

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela