PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Grodyngel, vattenpöl och bortskämd havsdrottning

Publicerad 2012-07-06 12:26:24 i Lina,

Hej på er!
Idag är det RIKTIG sommar för första gången den här säsongen. +25 i skuggan, HÄRLIGT!
Igår var det också sommarväder, fast inte riktigt som idag. Vi åkte iväg för att bada, men ehhhh.... Nej, där ville jag icke bada. MASSOR av grodyngel och fisk och sjövatten... Jag kommer aldrig vänja mig riktigt vid det, är man bortskämd med att bada i havet ja, då är sjö ungefär som att bada i en smutsig vattenpöl typ, haha! Så det blev inget bad för mig, jag doppade bara fötterna. M och Patrik badade däremot.
Sen blev jag sur för att jag inte badat, inte för att det skulle ändra min inställning till att bada där men jag var juh baaaaaadsugen! Vi kanske drar iväg idag igen och badar. Fast inte dit, utan till ett annat ställe som vi badade på förra sommaren. Inget hav direkt, men okej iaf ^^
Annars städar M och jag idag. Jag håller på att sortera bland kaningrejerna och M pillar med motorcykeln men snart ska jag göra i ordning lite lunch till oss.

Vad pysslar ni med idag??

Todeloo!!
/L


Här har ni förresten mig i lite olika vinklar. För ärligt, hur kul är det med vanliga profilkort med ett falskt leende? Fniss* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela