PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Hem

Publicerad 2012-07-24 20:03:21 i Lina,

Hej igen!
Jag har precis avslutat en liten "minifika" för mig själv. Kaffe och Singoallas nya kex "strawberry cheescake", god jordgubbssmak som ger lite sommarkänsla! Gott- gotti-gott- gott!
Tänkte snart fixa ihop en liten ostbricka till M och mig, om nu mannen behagar slita sig från motorcykeln och komma in till mig. "Jag ska bara..." Det bor nog en liten Alfons i honom tror jag, hehe.

I går fixade M och jag på vinden, så himla skönt att vi äntligen har rensat ut och fått i ording där och slängt skit på tippen som bara stått där.
Idag var det meningen att vi skulle fått helt skinande rent och snyggt här hemma, men vi skjuter upp resten till i morgon då vi även ska packa inför vår mini-weekend till.... Ja, det avslöjar jag inte nu. Men vi ser båda mycket fram emot det! Av många anledningar :)
Vi ska iaf besöka IKEA under vår lilla vistelse, och vi har suttit och räknat och mätt och haft oss idag på vad vi ska köpa m.m.
 
 
Förövrigt så längtar jag väldigt, väldigt mycket söderut. Hem.
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela