PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Min helg ♥

Publicerad 2012-07-02 11:34:21 i Lina,

Hej!
En hel helg har gått utan att varken Emily eller jag hört av oss. Dålig stil. Men jag hoppas att ni haft en fullspäckad helg så att ni sluppit lida så mycket av vår frånvaro, hehe ;)
Själv har jag haft en bra helg och sammanfattar den så här till er:

"Bra helg detta! Arbetsintervju imorgon. Blivt mer övertygad nu än någonsin att inte skaffa trähus efter 5-timmars skrapande av husvägg som resulterade i ont i axlar, blåsor i händerna och över 30 myggbett (slutade räkna där..). Jalla Jalla, grillat, sommardrink, karusell, thaimat, munkar och godis, provat motorcykeln för andra gången och massa mys med världens finaste M ♥
Fler såna helger tack! :)"

Det låter inte helt fel, eller hur? :) Det som kanske är rätt orättvist ändå i det hela är att jag fick över 30 myggbett och M fick inte ett enda... Jag är ett levande myggmedel för andra, tydligen ;)

Vad har ni gjort i helgen?

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela