PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Information tack!

Publicerad 2012-06-13 20:05:49 i

Hämtade lilla s lite tidigare, så vi kunde ta bussen till Bjuv snabbare och så jag slapp hämta ut min medicin i morgon. Så säger en mamma till mig "glöm nu inte ta med alla Summers saker" , "öööh, va?" - svarar jag. "ja, dom ska ju renovera nästa vecka, så i slutet av veckan så måste alla lådor vara tomma". Okej, tack för den informationen personalen! Visste ingenting. Kunde givetvis inte få med mig allt, så får ta en promenad ner i morgon eller om stora S kör mig ner på lunchen. Jag hoppas han kan köra så jag och lilla s kan packa och göra oss klara tills kusinerna kommer. 
Tog ledigt för henne i morgon så vi kan ha lite sovmorgon och bara koncentera oss på det vi behöver få gjort. Tänkte jag skulle packat lite idag, men orkar inte det nu. 

I alla fall så hann vi med apoteket, biblioteket och mata ankor i Bjuv innan bussen gick hem igen. Sen var det bara hem och laga mat och nattning av lilla s. 

 

 





Vet inte om jag kommer blogga någonting när jag är borta (ca en veckas tid), då jag inte bestämt mig än om jag ska ha med datorn eller inte. Men även om den kommer med så kommer jag nog inte blogga så mkt. 


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela