PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tema: Kärlek

Publicerad 2012-06-08 10:17:44 i

Idag vill jag ge min kärlek till vårt hus och trädgård. Hemma kan man alltid vara sig själv och göra vad man vill, när man vill. Huset och trädgården tycker jag speglar vem man är som person med.
En varm sommardag ute på landet, bada lite, sola, hoppa studsmatta, gå och plocka jordgubbar i trädgårdslandet, fika och bara ta det lugnt. 

Höra fåglarna kvittra och traktorerna på åkern, eller grannar som klipper gräset - det är underbart! (ja, jag är lite bonnig och jag trivs med det!)






/E

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2012-06-08 18:45:57

- Vi blekte topparna i omgångar så att de blev ljusare och ljusare ju längre ner man kom. Sedan lät vi färgen sitta i ca 15 minuter innan vi sköljde ut den et violá - dip dye :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela