PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Back on track

Publicerad 2012-03-05 10:47:54 i Lina,

Hahaha, höll på att skriva "back om crack" först som rubrik ;) Tokigt.
Men nu är jag hemma från hufvudstaden, härlig helg har vi haft, dock alldeles för kort. Varför går tiden så jäkla snabbt när man har roligt och inte tvärtom?
Vi hann med en del ändå, gamla stan, god mat, rea-show på Hamburger börs, kungsan med Linnea, blivit spådd, njutit av solen, ahh härligt helt enkelt! Och nu känner jag ännu mer längtan! Jag känner mig så levande i en stad som Stockholm, valmöjlighet!!

Försöker att istället för att "deppa ihop" att tänka på vilka möjligheter jag har framför mig, bara att undersöka och ta för sig! Men jag kände mig lite moloken igår när vi satt på tåget till Arlanda, men som sagt jag försöker hålla blicken rak och huvudet högt!

Dessutom, både på planet till Stockholm och hem igen var Brolle med :) Med båbe bebis och fru ;) (Vet inte om dom är gifta dock ;)

Bilder från vår helg kommer :)



Jag är redan sugen på lunch, blir nog en sallad idag tror jag. Hmm, men får vänta lite till, lite tidigt ännu kanske ;)


Höres, todeloo!
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela