PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Gårdagen i bilder

Publicerad 2012-03-24 08:43:43 i

Eftersom jag inte hade tid att vara här inne och blogga igår, så lägger jag därför upp några bilder.

 

 

Matade ankorna (fiskmåsarna)

Bakade rosa pannkakor, som vi sedan satt ute i trädgården och åt.

 

lilla s ville visa sin "nya" t-shirt, som var passande igår när vi skulle påskpyssla

 

Påskriset är pyntat och klart

 

Sen var vi ute och plockade både påskliljor och..

 

... snödroppar

 

Nästan hela dagen sprang jag och lilla s runt i trätofflor, typiskt bonne? ;)


När stora S kom hem, så röjde vi i trädgården. Massor som behövs att göra. Ska fortsätta idag, och idag kommer även trädgårdsmöblerna fram :)

 

 

/E

Kommentarer

Postat av: Tina - Minnas mamma

Publicerad 2012-03-24 13:29:31

Åh, så mysigt att påskpyssla! Jag längtar så tills jag kan pyssla med min dotter :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela