PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Hemma :)

Publicerad 2012-03-30 22:25:30 i Lina,

Hej hej!
Nu har jag landat i södern, tågresan tog nästan precis 17-timmar. Men det gick ganska bra, såg mest film och jag kunde till och med sova en stund :) Min bror hämtade mig vid stationen och sedan åkte vi och hämtade upp hans fru och därefter begav vi oss ytterligare några mil söderut :)
Så nu ikväll har jag gosat med lurvig hund, andats havsluft (som jag längtat efter det!), sett knoppar, vårblommor och gröna åkrar och bönder som plöjde :)

Vi får höras, todeloo!
/Lina

Kommentarer

Postat av: Linnea Almroth

Publicerad 2012-03-31 11:27:45

Tack! :)

Postat av: ▲ Mohammedi's™

Publicerad 2012-03-31 13:09:28

allt bra?

Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Publicerad 2012-04-01 09:38:53

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela