PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

I garaget

Publicerad 2012-03-20 16:18:01 i Lina,

Igår var jag inte riktigt på humör. M slutade fyra, kom hem och vi åt middag. Efter det skulle han till garaget och fixa med bilen. Jag ville varken följa med eller vara hemma. Det slutade med att jag följde med iaf, vilket jag inte ångrar alls trots att det tog lite mer än fem timmar ;)
Jag fyllde väl ingen större fuktion för M i bilmeckeriet, mest som sällskap och assistent, sprang* och hämtade skruvmejslar och andra grunkemojer han bad om, stod under bilen och lös med lampa och så där när han bad mig. Övrig tid ägnade jag åt att läsa Carolina Gynnings "Ego Girl", läste lite mer än halva under tiden i garaget.





Han är så dotti, så dotti min darling!
I LOVE YOU M!

Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-03-20 19:39:18

Sv: glöm inte Zelda-spelen;)

Postat av: AnnaMalin

Publicerad 2012-03-20 21:21:01

Sv: Eller hur, det är underbart!

Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Publicerad 2012-03-20 23:59:03

Hej där fina du :) Jag har dragit igång två jätte trevliga tävlingar så min fråga till dig är:

Skulle du kunna ta någon minut från din vardag & delta? tack på förhand :) <3

http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara.html#comment



http://lillaelins.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-vackert-armband.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela