PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag får inte nog

Publicerad 2012-03-12 13:28:48 i Lina,

Jag får inte nog av Loreen!! Galet! Jag har verkligen fastnat för henne och hennes musik. Kommer ihåg när hon var med i första säsongen av IDOL 2004 (D.v.s. den enda jag kollat på egentligen, eftersom jag är ganska trött på det programmet). Fina, fina Loreen! Min IDOL!
Jag ska döpa mina barn efter henne ;) Blir det fler än ett blir det "Loreen 1, Loreen 2, Loreen 3" osv. Hahaha.  (nästan iaf ;)

Loreen är helt enkelt så jävla bra, hon är ödmjuk, rolig, söt/snygg, cool, fantastisk klädstil (hur snygga kläder som helst, iaf det jag sett) och hon är sig själv!!

Inte så konstigt att hon är så fantastisk egentligen, hon är juh våg! Precis som jag! :9



(2004)




Jag blev så himla glad när hon vann! Jag satt och spände mig och kunde inte riktigt sitta still, satt i M´s knä och han skrattade och sa till mig att jag skulle lugna ner mig lite flera gånger, haha :)
Jag har inget minne av att någon låt jag hejat på vunnit innan, det här var verkligen kul!
Jag kommer ha gåshud när hon framträder och tävlar för Sverige i maj (är det väl?)!!


Todeloo!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela