PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag saknar dig!

Publicerad 2012-03-13 15:06:54 i Lina,

Idag saknar jag mina fina vänner, extra mycket.
Speciellt min kompis M (nu tror ni att alla i min omgivning heter något med M snart va? ;)

Jag saknar promenaderna och samtalen i timtal, längs stranden, skallen, skogen... Men vi har "dealat", vi flyttar "hem" om några år och blir det som M önskade, så har vi korta människor med oss (barn alltså).
Men nu bor hon i Tyskland och jag här uppe i norris.
Hon har fått en skitroligt jobb som jag är APIGT avundsjuk på! Nu jävlar är jag så jävla trött på min rädsla! Det är den som hämmar mig, i allt! Jag har allt imon mig! Jag har energi och kreativitet till tusen, men är rädd för att använda den?

Det får vara slut på det nu! (Bara att skriva det skrämmer mig lite grann)

Men iaf Jag saknar M, våra promenader som sagt, bläddrande i inredningsböcker i timmar, vin in på småtimmarna till fågelklocka, fnitter och fika på stan!
Vi gillar samma saker, kläder (oftast), måla, inredning, samma tv-program m.m.


JAG SAKNAR DIG M!!! VI MÅSTE SES SNART!!!!



En av de vackraste, finaste, roligaste och mest inspirerande människor jag känner!

Saknar dig!


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela