PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kaffesug och norrsken

Publicerad 2012-03-12 18:22:42 i Lina,

Mm, doftar nybryggt kaffe i lägenheten nu som jag strax ska dricka :) Har längtat efter kaffe typ hela dagen, så jag förstår inte varför jag väntat så länge med att göra mig en kopp? ;)
Pratade precis med M, han längtade hem. Och jag längtar efter honom!!!!
Känns som en lång period till torsdag, men med positivt tänkande så går det juh "sketa snabbt" till dess eller hur?!

Det har blåst jättemycket här idag, typ storm. Men förövrigt har det varit jättefint väder, soligt! Funderade ett tag på att gå ut en runda, men avstod när "rädslan" eller snarare funderingar om att man kanske rent av skulle få något flygandes i skallen tog överhand.
Men i går var vi ute och gick en stund, M&jag och S&M, sen satt vi ute i solen en stund och njöt :)


Nej, nu blir de kaffe.
Förresten! Gissa vad jag sitter och lyssnar på? Musik alltså... Ni kan få en ledtråd: Melodifestivalens vinnare ;)


Todeloo!
/L


Glömde förresten berätta en sak. Igårkväll var det norrsken på himlen! Tyvärr kunde jag inte fånga det på bild :/ Det var andra gången i mitt liv jag såg det, förra gången var det inte lika mycket som nu men färgen var klarare och starkare. Men det är riktigt mäktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela