PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Skrattighet

Publicerad 2012-03-06 15:30:08 i Lina,



Korsord, kaffe med mjölk såklart och kladdkaka <3
Kaffe utan mjölk är som kärlek utan kyssar - Vilken tur att jag både har mjölk och M :)

Dessutom blev jag lite extra glad när jag var borta till affären. Där var nämligen två killar och den ena pratade göteborgska och den andra skånska. Åh det var fint för mitt hjärta och jag fick lite extra hemlängtan :)

Sen var där en annan rolig gubbe, svårt att förklara sammanhanget nu, eftersom ni inte var med. Men iaf så var där en äldre dam som knuffade till gubben varpå han säger -Vill du mig något?
Haha det både lät och såg så roligt ut och hela jag fylldes av skrattighet ;)

Visst är det härligt? Att fyllas av skratt :)

Todeloo!!!!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela