PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Snyggt från H&M

Publicerad 2012-03-06 18:17:24 i Lina,





Jag har alltid gillat färgglada byxor :)
"Tyvärr" har juh det blivit mode nu också, vilket gör att typ alla kommer trippa runt i färgglada byxor, som jag själv redan gjort sedan flera år tillbaka.
Skillnaden är att när denna trend är över så kommer jag fortfarande gå runt i mina färgglada byxor medans dom hos andra hamnar längst in i garderoben, kanske med "skämskudden" över sig.
-Hur kuuuuuuunde jag ha på mig det där?!

Nu när vi var i Stockholm var jag inne (med M såklart;) i en "H&M Home-butik" för första gången. Kul att se det på "riktigt" så att säga. Men den fungerade inte riktigt som övriga H&M, utan där var alla grejer utplacerade i butiken så man kunde se och ta på dom precis som kläderna. Men ville man köpa något fick man ta en "bricka" som man satte magneter med bilder av det man ville köpa på brickan, och så gick man till kassan. Vi köpte inget dock, men där fanns en hel del fint :) T.ex. det här:




Todeloo!!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela