PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Sommartider hej, hej!

Publicerad 2012-03-27 20:34:58 i Lina,

Hej hopp!
Jag har inte gått under jord om någon nu undrar det. Men jag har haft annat för mig och bloggen har därför inte prioriterats.
Just nu halvligger jag bredvid min fina björn som sover sött på soffan, trött är han, minst sagt skulle man kunna säga.
Det underlättar väl inte direkt (för någon??) att de plötsligt blivit sommartid också -_- jag gillar det inte! Varför kan vi inte bara ha EN tid alltid!? Mycket enklare och så slipper man hålla på och försöka ställa om kroppen, vintertid är juh lättare, då "får" du juh en exra timme, men sommartid... Vart ska jag hitta igen orken och energin från en timme som plötsligt inte finns längre? Nej, meningslöst, eller vad tycker ni??

Nu ska jag kolla klart på my favorites i Äntligen Hemma :)


Höres, todeloo!
/Lina

Kommentarer

Postat av: LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN]

Publicerad 2012-03-27 22:56:00

Så fort det kommer upp lite blommor :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela