PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Stockholmspirr by the queen

Publicerad 2012-03-06 12:55:05 i Lina,

Hej!

Idag har jag tankarna (lite) på fel ställe, så för att försöka rätta till det ska jag gå och köpa mig en korsordstidning tänkte jag, det brukar hjälpa mig att lite lättare komma in på rätt spår igen. Solen skiner och fåglarna kvittrar, hoppas på varmare väder också så att snön smälter. (Desvärre, enligt väderprognosen ser det ut att bli mulet imorgon och snö längre fram i veckan...)

För övrigt har jag fortfarande lite Stockholmspirr kvar i kroppen, det är bra för det sporrar mig och ger energi, härligt!

-Vad hittar ni på idag?

Hörs senare, todeloo!
/L


I´m the queen of the world!
(Bild från sommaren 2011)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela