PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tuff tuff tuff!

Publicerad 2012-03-29 09:25:58 i Lina,

Hej!

Sitter här och har en lite orolig känsla i magen. Ikväll ska jag åka tåg, i minst 17 timmar. Ensam dessutom :( Jag ska hem och hälsa på för första gången på ett halvår. Det ska bli både skönt och roligt att komma hem, men jag gillar inte att resa bort. Jag får alltid en så otrolig "separationsångest" (typ samms känsla som när man var liten och man skulle åka mellan mamma och pappa, till eller ifrån. Lite känslan av att tvingas "välja") :( Jag kommer sakna min björn, M hur mycket som helst! Önskar att han kunde följa med, men icke denna gång. Hoppas på nästa! Hatar att sova själv dessutom, sover som bäst när jag får ligga tätt intill min M, då känner jag mig trygg och så blir det så där mysigt varmt. Kommer sakna mina älskade ninis-kaninisar också!! Snuttisar! Och Kissemutt kommer jag också sakna, fast hon är en liten bitch ;)
Ska snart ner till tvättstugan och hämta upp tvätten, diska, städa kaninburarna och packa. Tänker ha med mig datorn, jag hoppas dom har trådlöst, gratis internet på tåget, då kanske vi hörs på tåget. Om inte annat kan jag fördriva tiden med att se lite film iaf.

Det är tur att jag inte ska åka tåg hem också, då blir det flyg. Går lite snabbare ;)

Höres, todeloo!

/Lina




Hittade en liten film som någon spelat in, så här ser det ut på nattåget :) Förra gången delade jag kupé med andra. Först med två äldre damer, en som snarkade ovanför mig och en som snarkade under mig. Sedan med en tjej som inte snarkade, men dock var jag förkyld och hade det jobbigt att andas så fick ingen sömn då heller. Tur jag ska ha egen kupé denna gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela