PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Butter till glader... Eller prosit?

Publicerad 2012-05-28 19:32:19 i Lina,



Hej igen.
Jag känner att jag måste väga upp mitt "muntra" inlägg nedan med något roligare.
Helgen har varit väldigt bra. I fredags var M och jag på bio. Vi såg "Men in black 3" i 3D dessutom. Den var rolig, precis som de två andra. Dock föredrar jag att se filmer utan 3D. Glasögonen klämmer efter ett tag på näsan vilket gör att man stör sig på det. Plus att bilden blir lite mörkare och vrider du huvudet lite åt "fel" håll blir bilden alldeles suddig. Men generellt sett en bra film och det var mysigt att gå på bio med M såklart :).

I Lördags var vi hemma hos M&S och såg eurovision, vad var det jag sa?!
VI VANN JUH!
Loreen!
Vilken duktig och ödmjuk människa!

(Så nu du Danny Saucedo kan du juh äta upp ditt korkade tungvrickande....!)



Nu ska jag ta mig ett glas cola (tror jag...) Det skulle inte sitta helt fel faktiskt.


Auf wiedersehen!!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela