PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det är ingen vanlig dag

Publicerad 2012-05-20 19:04:55 i

Nä, för det är MIN födelsedag! Hipp hipp hurra till mig! 

Fast det är min födelsedag så har det inte hänt någonting speciellt. Vi har bara varit hemma och myst i solen. Lite tråkigt kan jag tycka. Men bilen är på verkstad och bor man såhär ute på landet så är man ganska beroende av den. Jag föreslog att vi runde tagit en cykeltur, en promenad eller en picknick. Men det är någonting med killar och röra sig. Latmaskar!
Nåväl, jag får helt enkelt vänta till nästa helg då en heldags shopping väntar (födelsedagspresent från gubben). Är verkligen i behov av nya kläder, så det passar bra. :)


Om ett par timmar är det iaf BB och då ska jag passa på att ta Ben & Jerrys och deras nya smak karamelsutra. Mums!

Vem/vilka tror ni åker idag? Jag tror att det är två som åker. Jag tror det blir Hanna och Amandus, men hoppas på att det är Hanna och Rodney som åker. 


Märkar att lilla s börjar plocka ut alla leksaker från hennes rum (vi som nyss har städat), så får nog ta henne och natta henne strax. 


Hörs kanske senare!

 

 

 

 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela