PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

I skuggan av livets ironi

Publicerad 2012-05-28 19:17:06 i Lina,

Hej.
Idag har det blåst lite mer på mig än igår, inget bikiniväder som igår med andra ord. Men varför i hela fridens namn skulle man föredra att ligga och värmas av solens strålar på en filt istället för att få ett gratis skatbo av blåsten. Det är juh så härligt att borsta ut tovor i håret!
Har hämtat tvätten också, vilken tur att tvättstugan ligger två trappor ner, ryggen blir så härligt mör av att släpa tvätt upp och ner, från och till lägenheten. Dessutom är jag ensam, jag njuter verkligen att höra mina egna suckar studsa mot väggarna som ett eko.... Vilket jag kommer fortsätta att göra fram till torsdag. Härliga liv, ja det gäller att plocka ur russinen ur kakan så att säga.
Härligt, inte sant??

Todeloo.
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela