PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Regn och mys

Publicerad 2012-05-29 10:23:10 i

Idag är det regnigt och mörkt, tycker det är underbart mysigt. Efter att det har varit fint väder så länge, så behövs det en sånhär dag. 
Och vi som har grillat varje dag i nästan en vecka, känner att det ska bli gott med "vanlig" mat (ja, hur skumt låter inte det?)


Förutom att jag mår pyton och det känns som jag har åkt på värsta maginfluensan (men det är det inte), så ska jag till läkaren i eftermiddag och hoppas på att det blir bättre. För just nu har jag ingen matlust och mår dåligt konstant, kan knappt dricka. Inte ens choklad eller annat sött kan jag äta, då mår jag bara ännu mer illa. 



Hoppas verkligen att jag slipper ta bussen i eftermiddag, blir lite stress då, och det orkar jag inte med när jag mår såhär. Så håller tummarna för att stora S kan köra mig! 



/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela