PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Att-göra-lista

Publicerad 2012-11-28 21:34:00 i

Kollade precis på Berg flyttar in, och vid 22 är det Hells Kitchen. Sen SKA jag sova. Jag behöver det efter ha varit igång hela dagen känner jag. 

Detta är mest ett inlägg till mig själv, en liten påminnelse vad jag måste göra i morgon när lilla s är på dagis. 



* Kolla var lilla s lucialinne är
  + skriva upp luciatiderna i kalendern
* Kolla upp om jag har allt hemma till kvällsmaten
* Dammsuga
* Duscha
* Vika ihop tvätten
* Gå ut och gå med Kacper
* Fixa julklapparna/presenterna jag köpte idag




Detta ska alltså göras innan lilla s slutar, för sen ska vi gå till öppna förskolan och hämta hem våra små tomtar,  fika och umgås med dom andra mammorna (och barnen). :)
hur är det man vilar igen, kan någon lära mig?


Nä, nu säger jag godnatt!

 

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela