PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Bättre

Publicerad 2012-11-03 15:28:45 i

Somnade väl ordentligt runt 03 inatt efter ha vänt och vridigt mig sen kl 22. Och eftersom jag hade feber med så svettades jag, frös, svettades, frös. Ingen rolig natt alls. 
Vaknade ca 06.15 av Kacper som ville ut. MEN, vaknade utan ryggont och utan värk "där nere". Hade bara lite feber kvar. Nu är även den helt borta. Så jätteskönt, annars hade jag fått ringa sjukvårdsupplysningen. Många har sagt att det kan ha varit UVI (urinvägsinfektion) och att det kan gå upp till levern. Men jag är som sagt bättre idag och hoppas att det inte kommer tillbaka igen! 

Har varit en väldigt lat söndag, och lilla s har varit lite småarg över att jag inte riktigt orkat leka så mycket idag. Men sen vet hon att det är lördagsgodis idag och leker på rummet eftersom "tiden går snabbare när man gör ngt roligt" :)


/E

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-11-03 18:44:34

Svar: Ja, Yambo gillar att bada. Men innan Yambo började med friskvårdsträningen i bassäng, tyckte han att det var läskigt att bad i sjöar. Den rädslan är borta för länge sedan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela