PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

But I´m not the only one

Publicerad 2012-11-16 15:07:09 i Lina,

För några veckor sedan drömde jag en ganska rolig och framförallt knasig dröm. Jag körde bil i Kalmar, varför vet jag inte men jag var där iallafall och så letade jag efter en parkeringsplats och körde ut mitt på havet, där det tydligen fanns parkeringsplatser. Men jag vände och gjorde en U-sväng tillbaka in mot land igen och bestämde mig för att hitta en parkeringsplats på land istället. Anledningen var att jag tyckte det var för krångligt att simma till och från parkeringsautomaten. Haha!

Okej? så jag skulle vara tvungen att simma, men bilarna skulle kunna stå på vattnet utan att sjunka utan problem. Varför kunde inte jag då lika gärna kunnat gå på vattnet? haha!
Lite lustig dröm tycker jag allt, men som vanligt i drömmarnas värld var det här heeeeelt naturligt :)

Har ni haft några konstiga och roliga drömmar?

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela