PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det regnar idag

Publicerad 2012-11-12 10:25:52 i Lina,

Hej hopp!
Lite turbulet här hemma, men så blir det när två människor som är lika envisa båda två bor under samma tak. Det har bland annat resulterat i att M hängde mig upp och ner här om dagen, (som när man hängde knäveck när man var liten ute på skolgården, typ så fast M tog tag om mina ben och så fick jag hänga så en stund ^^) Haha, tur det inte är så allvarligt iallafall^^
Men M och jag vill så otroooooligt olika saker! Eller inte i grunden, men VART och HUR där skiljer det sig hur mycket om helst, som kontrasten mellan svart och vitt ungefär.
Nu kan jag bara, eller vi avvakta och se vad som händer... Allt beror på en gubbe, banken och envishet.

Hahahaha, ja nu kan ni sitta och undra! :9

Snart kommer M hem på lunch, treeeevligt! Vid 13-tiden är det dags för (kaffe...) "Det okända" på tv.



Så här kan det alltså gå... Måste jobba upp musklerna lite och växa några centimeter på längden så jag kan ge igen på M sen, hehe ^^


(Här lånade jag bilder)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela