PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

egentiden fortsätter

Publicerad 2012-11-20 20:28:20 i

Kvällsmaten blev riktigt lyckad. Jag följde inte ens något recept, utan hade i vad jag tycker är gott. Fan vad jag är duktig. Och uppskattat av sambon blev det med! :) 
Tyvärr tänkte jag inte på att ta några bilder, men kommer garanterat göra färsfyllda zucchinis igen och då kommer även recept. :)

Sitter just nu nermyst i soffan med en godispåse och ett glas pepsi. (Ja jag är en gottegris!) Ska snart kolla på småstadsdrottningar och sen ta mig en lååååång sovmorgon i morgon. Hur många tror jag lyckas med det? ;)

I morgon ska jag till bm och läkaren och prata smärtstillande. Sen kanske en tur ut till Väla. 


Som alltid så är det tomt när inte lilla s är här. Saknar henne redan. Mammas lilla buse!
 
/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-20 20:51:56

Haha, du kommer nog vakna vid halv åtta imorgon och svära över att din sovmorgon inte blev längre ;)

kram!

Svar: Tippar närmre på halv sju, när sambons klocka ringer. Blir alltid galen när han inte hör den. Sen är det inte lätt att somna om.
Kram
positivaarne.blogg.se

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-20 21:39:15

Hahaha jag har precis samma problem här hemma. Man blir mamma åt sin pojkvän också. Suger verkligen. Finns massa gånger nu på senaste som jag ignorerat att hans klocka ringt och sagt att jag inte visste att han skulle gå upp! HAHA! :D

Svar: HAHAHA. Vad snäll du är. ;) Ibland kan jag sparka till eller putta på min sambo för att han ska gå upp. Annars kan han lätt sova igenom hela larmet under tiden som jag blir tokig. Fattar inte hur man kan ligga och lyssna på det :P
positivaarne.blogg.se

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-20 22:42:52

zucchini är nam-nam! vad har man till dem ? äter man de färsfyllda som de är eller har man ris eller ngt till?

Svar: Ja, jag tycker om zucchini annars, men har aldrig provat att göra köttfärsfyllda innan. Men det var hur gott som helst. Och ja, vi åt det ihop med ris. Men man kan säkert äta det med bara sallad eller så med. Men kännde att det blev mer ordentlig mat med ris. :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela