PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Godkväll

Publicerad 2012-11-07 18:30:18 i

Precis fått i oss lite kvällsmat. Lilla s sitter i badet och det känns lite som jag kommer somna före henne idag. Har varit fullt upp hela dagen för oss, därför jag inte hunnit skriva. Hinner inte alltid blogga.

Nya favoritord hos lilla s (som kommit denna veckan, antaglligen från dagis) är; "Aha!" och "Nu blir jag besviken!". :P 

Imorgon blir det skridskoåkning för hennes del, äntligen. Dom skulle ju börjat i tisdags egentligen, men typ alla hade glömt att ta med sig då. Men i morgon, då är det dax! Synd att inte jag är med, det är ju hennes första gång på ett par skridskor. Hade varit roligt att se. Men fröknarna har lovat att ta många bilder. :) Tummen upp på det!
 
 



Får se hur länge jag lyckas hålla mig vaken. Vill iaf kolla på nybyggarna ikväll. 

 
/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-07 18:49:14

Jag känner mig lika slut som dig =P
Hahahaha, "nu blir jag besviken" - låter som rådjursögonen kommer fram för att få som man vill i samband med den meningen ;)

Kram på er!

Svar: Haha, Ja, är helt galet trött. Men har så svårt för att lägga mig "i tid". Du har iaf varit ute och rört dig idag, typ mer än vad jag har gjort. (mer än hämtning och lämning på förskolan) Ja ungefär. Hon kan det där med att fjäska. ;)

Kramar
positivaarne.blogg.se

Postat av: Clara Ringqvist

Publicerad 2012-11-08 17:14:07

Tack snälla ni så glad jag blir!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela