PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Hästpyssel

Publicerad 2012-11-13 15:59:00 i Lina,

Hej!
Idag har jag hästpysslat. Som jag har längtat, speciellt eftersom det blev inställt förra gången. Det bästa med hästpysslandet idag var när jag stod och borstade O´boys man länge, länge, länge och han somnade under tiden :) Och så gjorde jag flätor.
Då var jag bara där och då, jag och hästen <3 Svårt att beskriva men jag mår verkligen bra hos hästarna, ja djur i allmänhet för den delen :) Utan djur vore inte jag hel och för mig vore det inget "värdigt" liv heller. Lovely animals!

Här är dom, killarna jag hängt med idag ;)
Bilderna togs förra gången jag hästpysslade. Först är det O´boy och jag och på den andra är det Boston och jag :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela