PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Independent women julpysslar! ^^

Publicerad 2012-11-23 16:05:21 i Lina,

Nu har jag julpyntat lite i köksfönstret. Var lite jobb med att få upp julstjärnan (som vi fått av Mammi och Lasse, tack tack!) M är inte hemma så av honom kunde jag inte få någon hjälp. Hittade ingen spik, försökte med en skruv, men icke.... Började leta runt efter en spik jag kunde "sno" från något annat ställe i lägenheten, men kom inte på något ställe som jag kunde sno ifrån, MEN i taket hittade jag en liten krok som förmodligen förra hyresvärdarna haft till någonting. Så den skruvade jag ner och efter lite bankande och skruvande så var den på plats i köket :) "-Bra karl reder sig själv" heter det juh, men kvinnor då? Independent women skulle jag vilja säga!


Todeloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela