PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Inget solskenshumör

Publicerad 2012-11-24 13:46:00 i Lina,

Igår var vi ute och åt med M´s föräldrar och hans farfar. M´s syster jobbade även igår så vi fick hälsa på henne en sväng också :) Trevligt.


Idag är jag däremot inte alls på humör... Tänkte åkt en sväng till Biltema och Jysk och lite andra sådana affärer men jag har inte aaaaaaaalls lust! M är i skogen men jag hoppas han kommer hem snart, kanske vi kan åka dit tillsammans senare.
Vi kanske ska gå ut ikväll också för Moa fyller år, men jag är som sagt inte på humör. Känner mer för en enkel hemmakväll... Men vi får se.
Åh, jag hatar när jag blir så här... Jag vet inte ens vad jag ska kalla det? Depp? :(
Jag hoppas det vänder snart. Är sugen på att hyra "Cockpit" och se den ikväll. Vi får väl se vad sambon säger.
 
Får jag rätt i min gissning om när Emilys bebis (som kommer få ett jättefint namn förövrigt!) kommer är det idag, bara en månad kvar. Julafton! Fin julklapp :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela