PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jogga, möte och mormorsrutor!

Publicerad 2012-11-26 10:33:55 i Lina,

Hej och hå!
Idag vaknade jag kvart över åtta och skulle på möte klockan nio. Ändå drog jag mig till halv nio, hur fungerar jag egentligen? Haha^^ Jag hann i tid iallafall, jag har ju bara 4-minuter dit.
Det känns bra, känns som att jag blir tagen på allvar i mina känslor och önskemål. Att jag faktiskt menar allvar med det jag berättar.
Det lät väldigt lovande så nu får jag bara hålla tummarna :)

Igår var jag t.o.m. ute och JOGGADE (!) med M, gick bättre än förväntat, men så jävla roligt är det ju inte. Men det känns ändå gött, hoppas det kan hålla i sig nu då så M och jag kan fortsätta med det här tillsammans. Idag tänkte jag få upp lite mer julsaker i lägenheten, jag tar det lite pö om pö, där skiljer sig Emily och jag åt, men det är en av få saker som skiljer oss åt^^ Hihi.
Tänkte eventuellt baka pepparkaksmuffins också, nom nom nom!

Nu ska jag virka lite fler mormorsrutor, det är avkopplande och mysigt! Det behöver jag, varva ner lite efter mötet. Det är ju viktigt att lyssna på sig själv, så det ska jag göra nu ^^
 

Vad gör ni idag?
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela