PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kaffesugen spirit? :)

Publicerad 2012-11-15 13:38:00 i Lina,

Okej, det är inte första gången jag är med om vad som många skulle beskriva som "konstiga" saker, men nu undrar jag vem det är som alltid öppnar kaffeburken?
Varenda gång den senaste tiden har den stått öppen när jag ska ta fram den. Det är i princip bara jag som dricker kaffe här hemma och oftast jag som brygger kaffe om vi ska bjuda också. M är det alltså inte som öppnar den. Knappast katten, den står för högt och långt in i skafferiet och kaninerna... Naaaaah, knappast.
Så, vem är du som verkar ha lika stort kaffesug som jag?
Träd fram så bjuder jag på en kopp vettja! :)


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela