PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Lussebulle-bak

Publicerad 2012-11-29 19:53:46 i

Oj vad jag är trött nu, ögonen är rödsprängda och vill bara stängas. Men har lovat lilla s att hon ska få vara vaken till halv nio idag. Det är ju trots allt fredag i morgon och vi är lediga. Så jag får väl hålla mig vaken tills jag nattat henne iaf. :) 

Håller mig nog hemma i morgon. Tänkte att jag skulle baka lussebullar inför första advent med lilla s istället för att ta mig ut till Väla. Tänkte först vi skulle bakat på söndag, men då är det julskyltning i stan och julmarknad här i byn.. och att missa tomten och dansa runt granen går inte! :) Lilla s blev glad när jag nämnde att det blir lussebak i morgon iaf. Se om hon är tålmodig i morgon. Det tar ju ändå en stund att göra dom. 
 
 
 
/E

Kommentarer

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-30 13:09:48

Är det julskyltning här på söndag? så bra hänger jag med i svängarna ... ;)
om ni kommer hit kan du ju höra av dig så kanske vi kan stöta på varandra där nere ( om jag lyckas få med mig sambon dit på hans lediga dag vill säga ) ;D

Svar: Ja, det är det. Från 12-19. Haha det är just det det hänger på med Sylwester med. Kalas i morgon och julskyltning på 2 ställen på söndag, tveksamt ;) Hahah. Men jag hör av mig!
Kram
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela