PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Sömntuta

Publicerad 2012-11-23 09:14:34 i

Blev en väldigt lång kväll igår, därför det inte blev något mer bloggande. Lilla s kom iaf hem och det var helt underbart. Hon fick lov att somna i vår säng och i morse när jag vaknade av att stora S skulle gå till jobbet, märkte jag att halva jag (benen, magen och ena armen) var över i spjälsängen. Tur att den är uppe, annars hade jag legat på golvet. Lilla s nöjer sig alltså inte med HELA dubbelsängen, utan ska ligga så tätt inpå mig som det går. 
Väldigt mysigt. Men liiiite trångt ;)




På tal om att hon är en sömntuta, så vaknade hon precis. Haha. Alltid så. :) 
Så får ta och göra lite frukost till oss. Sen får vi se vad vi hittar på idag. Är väldigt, väldigt sugen på att julpyssla!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela