PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Sovmorgon?

Publicerad 2012-11-21 09:54:37 i

Ja, som ni säkert listat ut så blev det ingen sovmorgon idag inte. Vaknade 06.20 av att Kacper ville ut. Sambon tog i och för sig ut honom, men jag kunde inte somna om igen. Jag låg åtminstone kvar i sängen till nio ungefär. Fått i mig lite frukost och så, och ska snart ta tag i morgonrutinerna innan jag ska in till stan. 

Dessa morgonrutiner. Tänk att man gör så galet mycket varje morgon. Vad gör ni under era morgonrutiner?

Mina ser ut ungefär såhär; Går upp vid 07, toa, tvättar mig, väcker lilla s, klär på mig, ut med Kacper, ger han mat, bäddar sängarna, fixar och äter frukost, tar disken, viker filten och puffar upp kuddarna i soffan, hjälper lilla s att välja kläder, fixar iordning mig, borstar tänder, går/tar bussen eller åker med grannarna till och från förskolan. När jag kommer hem tar jag ut Kacper igen, sen sopar eller dammsuger jag och sen blir det "datortid". Nyhets och bloggläsning, fb, mail och sen kanske lite tittande på you-tube. (Slutar dock aldrig där..)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela