PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tisdags morgon

Publicerad 2012-11-06 08:44:35 i

Och jag har knappt sovit någonting i natt (ovanligt va?). Det har varit att massera lilla s ben, då hon har haft växtvärk. Låg och masserade från 23.56 - 01.42 eller, det var iaf sista gången jag kollade på klockan. Nästan två timmar alltså! :O 
Sen när hon väl somnat så ville bebis i magen inte sova, eller att jag skulle ligga på sidan, så låg säkert en halvtimma till innan jag somnade. 

Vid strax efter sex ville Kacper ut och kissa. Snark! 

Ja, jag vet att detta är självförvållat, och det kommer inte bli bättre när bebisen kommit ut. Men man tar det på ett helt annat sätt då. Då har man bebisen i famnen och inte i magen. Och förhoppningsvis så somnar jag lättare sen när jag inte har någon som har boxningsmatch i magen. :) 


Nä, nu blir det lämning på dagis. Sen en dusch, frukost och VILA.
 


Går förövrigt in i vecka 34 idag (mer om det i ett senare inlägg!)
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela