PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Trött var det ja.

Publicerad 2012-11-30 08:13:40 i

Nattade lilla s vid 20.30 och hon somnade väl någon timma efter. Gick och la mig tillsammans med stora S i soffan, tänkte jag skulle ligga där en halvtimma och sen lägga mig i sovrummet och slå igång TVn där. Men vid 00.30 ungefär vaknade jag av att jag hade ont i ryggen och svettades som en gris. Då hade vi somnat i soffan båda två. Smart! 
Var ju bara att ta och krypa ner i en kall och skön säng och somna om på nytt. 

Trodde lilla s skulle sova lite längre idag eftersom hon gick och la sig senare igår. Men nej då. När vi är lediga så vaknar vi 06.30, varför inte liksom? Annars får jag kämpa med att väcka henne vid 07.15 när hon ska till dagis. Det är alltid så.

Precis fått i oss lite frukost kollar på Bolibompa. Sen dra igång med morgonsysslorna innan vi ska baka lussebullar. 
Vad gör ni idag?


Min Tiger, ungefär ett år sen :)
 
 
/E


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela