PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tvål i ögat mitt i natten

Publicerad 2012-11-19 09:06:54 i

Gick ut med Kacper vid fyra-tiden i natt, efter han desperat försökt väcka stora S med att båda pipa och sätta framtassarna på hans sida av sängen - utan att han vaknade. Efter ha varit ute med honom går jag (som standard) in på toa. Bestämmer mig för att dricka lite. Istället för att ta muggen som står på vaskkanten, så böjer jag huvudet ner, och ska dricka direkt ur kranen. Kan säga att det inte var någon smart idé, inte när man har en dettol no tuch (sån automatisk handtvålspump). 
Antar att ni kan gissa vad som hände? Just det. Tvål rätt i ögat! Smart Emily, verkligen jättesmart!
 
Använder mig av muggen härdanefter!
 
 
/E

Kommentarer

Postat av: Rebecka - med lillkillen i magen ♥

Publicerad 2012-11-19 09:42:30

Awwe! Ajdå! Jobbigt att vara trött och vara törstig :/

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-11-19 10:54:17

HAHAHA! fan vilken fullträff! ;D
Man lär sig av sina misstag sägs det ju... så du får helt enkelt ta lärdom och börja använda glaset i fortsättningen ;)

KRAM!

Postat av: Nina - med lillflickan i magen

Publicerad 2012-11-19 14:20:58

Hahahaha! svårt att vänja sig ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela