PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vila, vad är det?

Publicerad 2012-11-28 15:32:00 i

Så sitter jag ner lite (om man nu räknar bort sittandet på bussen vill säga). 
Lämnade lilla s på förskolan och tog bussen in till , och till min BM. Idag var det en sammanfattning och vi gick igenom lite om vad jag tänkt för smärtstillande, hur snabbt jag ville hem och andra sånna frågor. Tog vikten där, och det visade sig att jag gått upp från 51 - 63kg. Alltså 12kg totalt. Inte konstigt att jag känner mig större. ;) Sen var det såklart alla andra vanliga kontroller. SF-måttet låg idag på 35 cm och hjärtljudet runt 150. :) Huvudet var fortfarande inte fixerat. (Men det kan ju som sagt fixeras i sista sekund). 

Medans jag väntade på bussen hem så fick jag köpt ett par julklappar. Ville köpt ngt till lilla s kkusin som fyller år på lördag. Men tycker det är så dåligt med leksaksaffärer inne i stan. Alla har ju flyttat ut till Väla. 
Så blir nog en runda dit på fredag eller ngt. 

Blev en snabbfika med Rebecka innan vi hämtade lilla s på förskolan igen och sen vände Rebecka hem och jag och lilla s tog bussen hem. Har varit ute och busat nästan en timma med Kacper i trädgården.. så nu äntligen sitter vi ner och vilar lite. Men har lovat lilla s att jag ska hjälpa henne att bygga ihop sitt lego som "råkade" gå sönder i helgen när hennes kompis var här, innan det är dax att laga kvällsmat.
 
 


/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela