PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kommentarer

Postat av: Smäm

Publicerad 2012-10-13 13:03:15

Hej! Tack :) Jag hittar inte på speciellt mycket idag. Själv?

Måste fråga, hur hittade du till min blogg idag? Fått många kommentarer på just det inlägget och tänkte kanske det var via någon länk eller så :) ?

Kram på dig!

Svar: Jag gör inte allt för många knop idag jag heller, jag väntar på att min sambo ska komma hem från skogen^^ suck!
Ja, jag har din blogg sparad sedan innan och tittar in då och då, men just idag klickade jag in på den via en bild/länk här inne på blogg, bredvid där man skriver inläggen :) Ha en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka!
/Lina
positivaarne.blogg.se

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-10-13 13:42:17

sv: ja det satt väldigt fint med en löneförhöjning nu när jag ska flytta :) jag jobbar som barnskötare ^^
absolut kommer det komma upp bilder när saker och ting börjar komma i ordning :)

Svar: Okej, det låter bra. Inredning är alltid roligt!
Tycker du att rött och rosa är en bra kombination? Kommentera gärna på vår blogg vad du tycker! :)

/Lina
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela