PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Den nya medlemmen

Publicerad 2012-10-27 14:10:24 i

Har lite tid över nu, så berättar för er nu i stället. :)

Vi har velat ha en hund väldigt länge, men kännt att vi inte riktigt har varken tid eller plats. Men ändå kollat runt på blocket ett par gånger i veckan. Igår hittade vi en Golden Retriever (precis vad vi ville ha), för superpris och vi kunde inte motstå.
Lilla s är överlycklig över att ha fått en ny "kompis". Nu undrar vi varför vi ens tvekade innan. Det är klart vi har tid, jag gör ju inget annat än går hemma hela dagarna. Och nu är det ca 2 månader kvar innan bebisen i magen kommer, så förhoppningsvis hinner Kacper (som lilla s döpt honom till) bli rumsren och lära sig vad han kan, och inte kan göra. ;) Sen när Kacper är större kommer han kunna följa med att lämna/hämta på förskolan. Perfekt promenad för honom. Jag menar, bättre tid finns ju inte nu när jag kommer vara mammaledig i ca 1 år med.

Så vi säger välkommen till familjen, lille Kacper :)

 
 
 
 
 


/E

Kommentarer

Postat av: Beckä - en del av mitt liv ♥

Publicerad 2012-10-27 14:20:51

Ja, det var ju roligt! Grattis till den nya familjemedlemmen ^^

Postat av: Sofie- med bebis i magen

Publicerad 2012-10-28 17:34:12

26 december :) du då?

Svar: Åh, bara en dags skillnad då. Jag är beräknad till den 25e december :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Tigerl

Publicerad 2012-10-31 16:27:41

Från vilken uppfödare har ni köpt honom ifrån? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela