PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det bästa jag vet en fredag

Publicerad 2012-10-12 11:17:00 i Lina,

Hej hopp, ät inte gammal snopp, eller nått...!
Min björn är i skogen, igen. Som vanligt typ -_- Men jag hoppas han är beredd på fredagsmys iallafall ikväll. Nu när han äääääntligen kommit hem igen liksom.
Vad roar jag mig med då?

Jo, jag ska ner till tvättstugan, underbart! Jag kan inte tänka mig en bättre fredagssyssla!! :D
Vänta lite här nu va... Förlåt, jag kanske ljög en smula där...

Vad gör ni då??

Jag vill också passa på att ännu en gång Välkomna alla nya läsare, så himla KUL! :D

Todeloo!
/L

Psssssst!
Ni glömmer väl inte skriva på listan mot djurförsök? TACK snälla ni för att ni tänker med hjärtat...
HÄR hittar ni en direktlänk dit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela