PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

En bra deal... eller?

Publicerad 2012-10-05 20:21:00 i

När lilla s kom tillbaka hem efter ha varit hos grannen i ett par timmar så provmålade jag henne inför maskeraden i morgon. Blev ganska bra för att vara första försöket. Tyvärr glömde jag ta kort.
Nu ikväll frågade jag henne om jag fick provmåla på ett annat sätt. Det fick jag, men hon sa: "om jag får måla dig  med, mamma!" . Visst, svarade jag och trodde att hon skulle glömma det. 
Men det gjorde hon visst inte. Hon var så ivrig på att få måla mig så hon inte satt stilla när jag målade henne. Sen skrattade hon och hade hon hur roligt som helst under tiden hon målade mig. Vad gör man inte för att hon ska vara glad? :D

Så här blev våra vackra resultat. 
 
 

Enligt lilla s är jag en "clown-pappa-monster" :P


/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-05 21:52:05

Men gud vilka härliga bilder, och vilka konstnärinnor ni är. :D Du är ju riktigt duktig på att måla spiderman. Hon kommer utan tvekan bli sötast imorgon på maskeraden! :D

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-05 21:57:19

Ledsen emily men summer klådde din målning lite ;-) haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela