PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Födelsedagspresent

Publicerad 2012-10-03 20:38:12 i

Ja, någon bio blev det inte. Sambon var inte lika pigg på det som jag var. Blir lite myskväll hemma i stället. :)

Sitter och funderar på vad jag kan ge sambon nu när han fyller år nästa vecka. För vad köper man till någon som köper allt han vill ha själv? Varje år vid födelsedag och julafton är det lika svårt. Jag har lite småidéer, men kommer säkert bli något panikköp dagen innan. Haha.
Har ni något tips? Vad brukar ni köpa till era pojkvänner?
 
 



/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-04 13:25:42

Till jul förra året gav jag min sambo en "militräbricka" (alltså en silverbricka formad som en militärbricka just för att han jobbat inom försvarsmakten, men den kan man ha även om man inte gjort lumpen för det är ett typiskt manshänge ) med ingraverad text där jag skrev en snutt av vår låt och avslutade med mitt namn längst ner och datumet då vi blev officiellt tillsammans.
det blev jättefint, dock lite dålig gravyr för min blev inte så djup som jkag hade velat för nu efteråt så har de slipats ner lite ... men jag gjorde min via en internetsida, blir säkert mycket bättre om man går till en guldaffär.
Sen valde jag ett svart bomullsband med knutar till det, billigast och dessutom snyggast på män, tycker jag :)

Svar: Låter som en bra idé, låter dock väldigt dyrt Och som att jag kanske inte riktigt har tid att fixa det till tisdag redan :/
positivaarne.blogg.se

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-04 17:05:40

dyrt var det inte . tror jag betalade 200 ? fast tiden är det ju värre med för det tog iallafall två veckor innan jag fick det levererat...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela